Klantenservice

Hulp nodig met het afronden van uw bestelling, of heeft u gewoon een vraag? Wij helpen u graag verder. Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact u op. Voor dringende vragen kunt u uiteraard bellen of mailen.

 

Snel antwoord op jouw vragen?

Wellicht staat jouw antwoord hier beneden, tussen onze veelgestelde vragen.

Hoe moet ik bestanden aanleveren?

Je kunt ons het logomateriaal digitaal aanleveren. Dit bestand moet opgemaakt zijn in het volgende programma: Voor tampondruk, zeefdruk, lasergravering, blind- en foliedruk ontvangen wij graag uw artwork in EPS-vector 8.0 bestand. Graag opslaan met lettercontouren, voor de PC. Vermeld altijd de PMS-kleuren en het liefst ook het lettertype dat in het logo is gebruikt. Een Photoshop document aanleveren is alleen mogelijk wanneer het een transfer bedrukking betreft (dit zijn .psd-bestanden). JPEG, TIFF enz. zijn fotobestanden waarmee alleen geborduurd kan worden. In sommige gevallen is overtrekken van het logo mogelijk. Er worden dan extra tekenkosten in rekening gebracht.

Is het mogelijk om ook zonder bedrukking te bestellen?

Ja, het is ook mogelijk om producten te bestellen zonder bedrukking.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betaling per factuur binnen 14 dagen. Ben je een nieuwe klant, dan geldt er een vooruitbetaling bij de eerste bestelling.

Wat zijn de levertijden?

De levertijd is altijd in overleg.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Ja, wij leveren in het buitenland.

Neem contact met ons op

Error 404
  • Usp 1
    • Icon (Afbeelding)
    • Usp tekst
      • Altijd een vrijblijvend voorstel
      • Op alle artikelen
  • Usp 2
    • Icon (Afbeelding)
    • Usp tekst
      • Snelle productietijden
      • Waar je van uitkijkt
  • Usp 3
    • Icon (Afbeelding)
    • Usp tekst
      • Uitgebreide drukmogelijkheden
      • Meer dan genoeg keuze
  • Usp 4
    • Icon (Afbeelding)
    • Usp tekst
      • 24/7 ondersteuning
      • Hulp nodig? Geen probleem!